عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ شهروند خبرنگار | درخواست جابجایی ستون برق در خیابان فداییان اسلام‌ مشهد + پاسخ
سرخط خبرها

راه‌اندازی ۱۷ کارگاه تولیدی توسط سازمان عمران شهرداری مشهد | اجرای ۷۵ پروژه عمرانی در شهر

  • کد خبر: ۱۴۳۹۴۴
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
راه‌اندازی ۱۷ کارگاه تولیدی توسط سازمان عمران شهرداری مشهد | اجرای ۷۵ پروژه عمرانی در شهر
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد از راه‌اندازی ۱۷ کارگاه تولیدی توسط سازمان عمران در شهر مشهد خبر داد.

علیرضا صفی‌پور در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره آخرین وضعیت پروژه شهید میرزایی گفت: این دوربرگردان در حدفاصل میدان امام حسین(ع) و طبرسی قرار دارد که برای کاهش بار ترافیکی در حال احداث است. باتوجه‌به اینکه معارضات زیادی دارد، ترافیک‌های شدیدی به‌وجود می‌آید و چندین سال مطالعات آن طول کشید، اما با تأکید شهردار و شورای شهر مطالعات پیش رفته و کار اجرایی نیز آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در این پروژه کمک می‌کنند، ادامه داد: برنامه زمان‌بندی این پروژه ۱۸ماهه است، اما تلاش می‌کنیم این دوربرگردان سریع‌تر به بهره‌برداری برسد. پروژه رودپارک نیز تا پایان سال کلنگ‌زنی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد ادامه داد: پروژه‌هایی که در اختیار سازمان عمران شهرداری است، حدود ۷۵ پروژه با اعتباری بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان است. ۲۵درصد پروژه‌ها از گذشته است و بقیه پروژه‌های جدید است که تعریف شده و کلنگ‌زنی‌ها در حال انجام است.

صفی‌پور تأکید کرد: همه تلاشمان این است که این پروژه‌ها در بازه زمانی کوتاه و در همین مدیریت به نتیجه برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‎های در دست اجرای این سازمان اشاره کرد و ادامه داد: جلوخان پایانه مسافربری یا ایوان سلام، پروژه‌های شاهنامه که با سرعت خوبی در حال اجراست و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. در همه مناطق شهر پروژه‌های بزرگ و حساسی داریم تا مردم منتفع شوند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد با بیان اینکه پروژه رود‌پارک نیز تا پایان سال کلنگ‌زنی خواهد شد، ادامه داد: همچنین چپ‌گرد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از دیگر پروژه‌های مهمی است که توسط قرارگاه در حال انجام است. تعریض پل دهرود نیز در حال انجام است.

صفی‌پور با اشاره به اینکه گره‌های اقتصادی قسمتی از کار است که سعی می‌کنیم از آن چشم‌پوشی کنیم، تأکید کرد: تا پایان سال جدید خبر‌های خوبی درباره وضعیت پروژه‌های شهر خواهیم داشت.

وی گفت: پروژه آب‌های سطحی بولوار بصیرت و قره‌خان به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید. برخی ‌پروژه‌ها هستند که برای ما اهمیت دارند و شاید هزینه زیادی نداشته باشند، اما ممکن است در صورت بروز اتفاقی، حوادث جبران‌ناپذیر به وجود بیاورد.

فعالیت کارگاه‌های تولیدی شهرداری مشهد

صفی‌پور تصریح کرد: کارگاه‌های تولیدی داریم که در آن‌ها از ظرفیت‌های داخلی حمایت کرده‌ایم. تعمیرات و تولیدات محصولات توسط خود ما در شهرداری انجام می‌شود. در زمینه تولید هم همراه با فعالیت‌های اجرایی اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد با اشاره به اینکه برنامه‎های ما بلند‌مدت یک‌ساله و کوتاه‌مدت سه‌ماهه انجام می‌شود، گفت: هزینه نگهداری شهر زیاد است و همه تلاش ما این است که هزینه را کم کنیم.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا‌کنون ۱۷ کارگاه تولیدی زود‌بازده راه‌اندازی کرده‌ایم که شامل تولید فنس، میلگرد، بولت، قطعات فلزی، رنگ کوره، کانکس، محصولات بتنی و‌... است. این محصولات با توان داخلی تولید می‌شود و صد‌در‌صد در هزینه‌ها صرفه‌جویی شده است.

به گفته صفی‌پور، یکی از بهترین کارگاه‌های تولید آسفالت، محصولات بتنی و فلزی را داریم که حاضر به رقابت در کیفیت هستیم.

وی اضافه کرد: نقطه قوت ما این است که شهرداری مشهد از لحاظ کیفی در سطح ملی و بین‌المللی حرف برای گفتن دارد. همچنین با دو‌سه کشور خارجی در حال گفت‌وگو برای اجرای پروژه هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->